9 МОДУЛЬ РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки
щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання –
Перехід до процесу навчання, що будується
навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб
допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активним у власному навчанні;
Учителі можуть диференціювати навчання у
чотирьох напрямках:
10 модуль РЕФЛЕКСІЯ
Цей модуль допоміг мені і я получила нові
інформацію, що:
Уміння розумно поставити запитання – це основа
якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з
тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого
життєвого досвіду.
Деталі плану впровадження визначають вимоги до
середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями
проектів і забезпечують успіх навчання.
Я можу використовувати комп’ютерні технології
для підтримки процесу самостійного навчання учнів?
я можу ефективніше навчати учнів відповідно до
їх потреб
Немає коментарів:
Дописати коментар